Alla inlägg under september 2012

Av Johanna T - 18 september 2012 21:25

Jag tänkte bara säga att jag kommer INTE blogga mera först Ronja är ute i världen. 

Jag mår inte så himla bra i mitt psyke och det blir värre och värre, nervös, stressad, orolig. You name it .

Så jag väljer att uppdatera så fort hon är ute, elr ja..några dagar efter blire väl troligen då detta inte kommer va prio 1. 

Men det är bara 13 dagar kvar till BF iaf. Och jag har på känn att det blir en september unge iaf! Men det återstår och se. 

Jag behöver lugn o ro så mkt som möjligt, och ah jag är redigt slö i kroppen, den värker så innerligt varje dag, som jag har växtvärk i hela kroppen..hua..


Så vi hööööörz när hon är ute till världen!=)


Av Johanna T - 5 september 2012 16:20

ber om ursäkt för min ur usla uppdatering, men mitt psyke är inte riktigt på plats och vill inte ba skriva dåliga negativa saker. Jag mår iaf bra förutom min skalle som spelar mig spratt och det är mkt känslor, tankar, funderingar just nu. Längtar samtidigt ihjäl mig såklart inför Ronjas ankomst:-D

men jag behöver lite space för sätta min cp skalle på plats och det har vart några jobbiga veckor nu med mkt som hänt o far o flängande och aah inte fått ro att andas ut ännu.
men jaa.. jag uppdaterar när jag är på plats o skallen o fötterna med:-P

heejjdoo

Ovido - Quiz & Flashcards