Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna T - 25 februari 2013 16:40

Idag blir min goa unge 5 månader, herregud!! Mycket som händer nu, och har hänt!!

Jag älskar henne bara mer o mer o mer o mer o mer o mer o mer! När tar det slut!?=)

 4 månader lite drygt

   Nyfödd 


    hahahahahahahahahahahaha, jävlarrrr va pigg jag va på förlossningen!! Här sov jag INTE, utan jag hade det fruktansvärt smärtsamt!!! hahahahaha, men bjussar på den!;) finns värre kan jag säga! haha !
Men fick ju väääääärldens goaste unge så va är smärta dÅ!? ! värkarna sög, krystandet va helt underbart! och nej jag skojjar inte, hade inge ont alls när jag fick krysta, inte ens fittan hade jag ont i! hahahahah.


Dom nyaste bilderna på Ronja har jag ännu inte lagt ut, så ni får när hon är 4-4,5 månader, samt nyfödingen!=)


Mitt hjärta smälter verkligen, det går INTE o beskriva alltså. Man vet verkligen inte först man får sitt egna barn!=)

Se henne le varje morgon när hon vaknar, busa med henne så hon skrattar, se henne rulla över på mage gång på gång på gång på gång, se hur sne hon blir när hon inte kan vända sig tillbaka, alltid ha saker i munnen, ja you name it, allt får mig verkligen och smälta=) Jag har världens goaste, finaste, bästaste unge!!!!=)


Och den 2a April flyttar vi till en bostadsrätt, DEN ÄR VÅR VÅR VÅR VÅR!!!!! Hur nice som helst..love it!

 Hallen, och spegeln och de svarta, drar man de åt sidan så äre en garderob där, tvääär najjjs!


    Och kööööket älskar jag!!! så fräscht, vitt, snyggt..kommer stor trivas!:D Sen i år ska vi få inglasad balle också, samt dubbelt så stor som den är nu, så det blir som ett extra rum!:D


Detta år är vårt år känner jag, förra året från 25 sep va också vårt såklart!!!=) eftersom Ronja kom, men i år händer det mkkkkkt, mkt bra!!!=)



Av Johanna T - 15 februari 2013 19:15

     


Min familj, mitt liv, min kärlek, min luft, min lycka, mitt hjärta!!!!!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards