Direktlänk till inlägg 15 november 2013

fredag!

Av Johanna T - 15 november 2013 21:22

Nu har jag en barnfri helg, vilket innebär saknad o smärta..mitt hjärta skriker efter min lilla plutt..även om jag vet att hon har det bra och är glad. så gör de ack så ont! Men denna helg har jag NOLL planer, jag ska plugga, sova och sova...tänkte försöka göra MINST 1 uppgift helt klart, och har påbörjat 3 trorjag?och nästan klar med 2, så hoppas jag iaf kan bli klar med någon helt..känns skönt eftersom jag flyttar om några veckor o då vill jag ha fokus på flytten, för ligger redan 4 veckor plus, så tänkte kämpa på lite nu med dessa, o ha dom klara innan januari kommer iaf, förutom den sista för den handlar om min praktik=)

Så men ska inte stressa fram något absolut inte, men vill ha lite "försprång" ifall något händer så behöver jag inte panika..för har endå Ronja jämt bortsett från varann helg, och plugg heltid. Men snart går hon på dagis somsagt så då ska jag plugga dagtid så jag slipper sitta trött o sliten på kvällarna!:P

MEn iaf, ska SOOOOVA också..sova sova sova...bara ta de lungt och inte göra ett shiiiit.

Nu ska jag plugga tills idol börjar, samt äta varma mackor..men plugget går sisådär, men har redan pluggat en del idag så det går ingen nööööööd på määäjjj:D


mohi...

tack o hej, leverpastejjjjjjj.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards