Alla inlägg den 21 november 2013

Av Johanna T - 21 november 2013 16:39

Jag menar om ni slutar dadddar med mig som om jag vore ett barn kanske ni kunde se en annan person som.finns härbakom. Men jag börjar liksom skämmas för jag blir behandlad som jag vore ett barn ännu. Men säger man ifrån får man önnu en glidning om.något...wääähh blir tokig. Frustration ab!!!!

Men nå positivt då? Jooo 2 1/5 vecka kvar tills ja får ena nyckeln till min nya lya :D

Av Johanna T - 21 november 2013 16:34

Usch jag är så argggg att jag bara vill gråta. ...jag är SÅ JÄVLA less på stäääändigt få pikar, dissar, kommentarer m.m varenda jävla dag..........enbart negativa saker. Aaaaldrig få höra att något man gör elr gjort är bra...nej usch alltså...mer mottagligt nu när jag har dunder pms också men man får verkligen anstränga sig HÅRT för inte bara total flippa för händer det blir de inte kul...
tråkigt iaf o höra att man inte duger till nåt o man blir behandlad som man vore 10 år...vill inte förklara mer invecklat. Behövde bara skriva av mig lite...hejdoooo!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards