Direktlänk till inlägg 22 november 2013

sjukis

Av Johanna T - 22 november 2013 21:35

mina händer är seriöst iskalla att jag knappt kan böjja dom, likaså fötterna......wääähhh...jag lever på alvedon o nässpray:( haha jävla bajs..haft 2 vändor nu o vart lite hängig men inget slår ut..men är fan hellre sjuk i några dagar o ligger däckad så äre bra sen än hålla på såhäraaaaaaaaaaa. :P

så sjuk kanske är fel ord, men bra jävla hängig utan alvedon..kalllt i detta jävla hus ocksååååååååå.........

sitter under duntäckee o inväntar idolllllllllllllll. ja ja kollar på idol..=))))))))


Bojnis vaknade nyss, konstigt hon har sovit as bra nu i en veckas tid=) men va väl nå tillfälligt, hon kanske kända att sin mamma frös så hon fick ge sin mamma lite värme en stund;) aaahhh thats my guuurl! :D


Justja, jag har kört detox nu i två dagar...såna man sätter under fötterna, plåster. 1a natten vart mina fötter iskalla och på morgonen va plåstret svart även då hade ja strumpor för ja frös och nojja att kladdet skulle komma utanför...men SÅ mkt vare inte..vad det nu än är+!?!?!?

2a natten så va det inte ett skit på plåstrerna...man ska köra i fem dagar. Jag läste någonstans att de blir svart när de blir blött? så OM de stämmer, måste jag ha svettats liiite om mina fötter första natten? o andra natten inget? NEJ jag svettas inte om nätterna utan ligger o darrar som ett asplöv under mina 2 duntäcken. MYCKET skumt äre iaf.

får se nu 3e natten va som sker imorgonbitti på plåstrerna..men känner ingen ändring alls i mig själv?? jag blir bara mer o mer sjuk:P jag trodde ja skulle bli frisk hahahah. Njaa, jag som letat efter detox plåster i flera ÅR...så verkar de bara bli en enda stor besvikelse?! men jag har hopp kvar än;) kanske mår SATANS bra sen när jag är kry och kört i fem dagar?! who knows;)


kan uppdatera er om de sen..hur fan de gick tillslut....=)
9 december går mitt flyttlass till humlegatan...WOOHOOOO!!!! 8 dec får jag nyckel då börjar jag med att köra över lådor dit, tänkte försöka få dit köksprylar och börja packa upp det först, samt kläder=) Sen 9 dec kmr ja med buss, och tar min starka vän Annica o flyttar...då jag inte känner några starkisar=) vi kommer iaf ha skit kul, sen fåre väl ta längre tid då helt enkelt..menar VI ska få ned en 210 säng från 3 trappor ned, men de är 6 trappor? skumt? i know...men de ska gå=) vi klarar allt...självständiga kvinnor som klarar sig själva...HAHAHA..thats usss;)

nä men fyfan va jag längtaaarrrrrr, och på tisdagen ska jag hämta resterande nycklar från bostjärnan=) sen jävlar äre ba göra lyan naajjjs,=) o barnsäker;) gryymtba 2 1/5 vecka kvar dessutom..det går foorrrt.


Behöver fortfarande en tv PLATT tv, MINST 42 tum...billig, helst inte över 1000 kr då jag är en fattig dam just nu då jag varken får csn elr knappt föräldrapenning...har fått en gratis 28tums tjocktv, men tänkte ha den i sovrummet..vill gärna ha med hdmi så man kan koppla i datorn till tvn o sådärjaaaa...så vet ni någon billig bra platt tv? hojta som FUNKAR...såklart=) en 55 tummare vore inte fel;) HAHAHA okej johanna nu ska vi inte tro för mkt här,,nej men somsagt en 42 minst funkar alldeles yppperligt=))) hjälp en fattig ensam mamma nurå??!?! hahaha


men har soffa, en stor divan =), köksbord, säng, vardagsrumsbord, byrå, tror jag skulle få en tv bänk av en tjejkompis från jobbet som jag ska hämta=) tackavettja snälla människor som är så hjälpsamma=) guldvärt!

sjukt tacksam för allt alla gjort, gett mig tak öber huvudet, hjälpt med pengar, tv, prylar, kläder till ronja, skor till ronja m.m...verkligen guld värt i dessa tufffa tider!!! svårt o visa sin tacksamhet ibland,, ett tack räcker inte men vet inte riktigt va mer jag kan göra..då jag inte kan köpa en blomma elr något som tack haha. MEN jag hoppas dom som ställt upp vet att jag är tacksam!!

Det mesta har jag iaf, bara småsaker som saknar, gardiner o blommor o sånt, vill gärna ha någon matta då jag tkr det är myyysigt med matta, och ska bli skönt o kunna ha en matta när man inte har djur i lyan, djur elr hundar som skitar ner :D jag gillar mattor, de är trivsamt=) men de får komma med tiden helt enkelt.

gardiner ska jag iaf försöka prioitera det:)

känns grymt iaf, kan inte sluta tjata om deet.

Men kommer nog blir hur grymt som helst, plugget går endå frammåt, ligger flera veckor före som jag kanske nämnt tidigare?? oklart..och är på 2a kursen nu, där praktik ska ingå så hoppas jag kan få något extra jobb där förhoppningsvis iaf=) men jag känner att jag kommer göra hela jävla utbildningen klart..visst proven kommer alltid va en tuuuung börda, men försöker göra så bra arbeten/uppgifter som jag bara kan så kanske man kan skriva lite sämre o endå klara sig..bara jag får E så är jag nöjd..=) och klarade första kursen..gjorde klart den på 2 veckor, o den är 5 veckor egentligen..så uppgifterna på en vecka, sen plugg inför prov 1 vecka..de va lite brådis då..så hoppas jag kanske kan få mer än E NÅGON gång iaf=) vore kul! MEN jag är nöjd bara jag får godkänt somsagt..att jag gör klart utbildningen o blir något, har en utbildning o luta sig tillbaka på...

Kunna se tillbaka på att man pluggat heltid och haft barn heltid(bortsett från varannan vecka) =) o klarat de!

Jag som aldrig klarat skolan förr, har alltid gått åt helvete..o självklart blire tufft elr kommer bli tufft. MEN jag kommer klara det och jag diggar min lärare o en som hjälper till med annat där vet inte va hon kallas:P dom är så lättsamma o sköna där borta..så man känner sig endå välkomnad när man kommer och dom har VERKLIGEN hjälpt mig redan as mkt o då har jag knappt börjat!:P


oh nu bara gaggar jag!=)

men aahh, livet ljusnar upp faktist och jag vet att jag kmr klara det. En sak i taget, känner en viss stress REDAN för jag inte har ett jobb om drygt 1 år lite mer, MEEEEEN mkt kan hända o kommer hända, och det ska gå!=) har endå akassa i värstafall om jag inte får jobb direeekt efter mitt futurum gått ut. Men ska lösa mitt CV, sen börja skicka in till olika ställen=)


EN SAK I TAGET JOHANNA.!=)


nejgodnatt, nu ska jag dricka pepsi MAX o invänta idol! sen sooova=)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards