Direktlänk till inlägg 23 november 2013

WOOOOTTT

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck

menmen, hoppas de vänder snart iaf....

har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på statiol för flytttaaaaa...

Det är fan bara 2 veckor kvar, det kan gå jefligt fort om jag försöker undvika tänka påtttt:P

tjat tjat tjat jag vet, men fan...såäre=) HAha..


Imorron när jag vaknar hopas jag att förkyldningen är gone...kan ju alltid hopppppas....

och imorron ska jag plugga lite tänkte jaag, men räknat att jag har ca 12 veckor (17 februari) kan ha vart annica som räkna åt mig haha, men iaf..att då ska denna kurs va klar..o har redan lämnat in hälften av uppgifterna sen har jag praktik..så tänkte va klar med alla uppgifter tills Januari iaf=) är mitt måål vilket nog inte är nå större problem HOPPAS JAG!=)

Nu ska jag glo postkodsmiljonären, sen så mycket bättreeeeeee.......wiihoooo...

och äta polly bilar, ogillar vanliga pollys, men älskar bilar, o bilar poolly är MUMS!!! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 22 november 2013 21:35

mina händer är seriöst iskalla att jag knappt kan böjja dom, likaså fötterna......wääähhh...jag lever på alvedon o nässpray:( haha jävla bajs..haft 2 vändor nu o vart lite hängig men inget slår ut..men är fan hellre sjuk i några dagar o ligger däckad...

Ovido - Quiz & Flashcards