Alla inlägg under maj 2014

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=)

fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet...

sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en tolkningsfråga;) haha.

skönt och få den gjord iaf men skolan kmr väl tjaffsa lite också angående helger/kvällar....MEN nu är det så att jag inte kan, då kan jag inte...PUNKT. Jag kommer jobba en hel del i sommar så kommer jobba kväll o någon helg då så får hoppas det kan godkännas iaf...annars...ska jag slå näven i bordet!=)

Nu vet jag iaf att jag gjort rätt yrkesval..jag vill jobba inom vården, människor. Kanske just inte främst äldre. MEN är det så det kommer va ibörjan så äre=) Jag funderar även på fortsätta till sjuksköterska faktist, så ska kolla upp de där med högskoleprovet om jag ska göra de till våren kanske och sen förhoppningsvis söka in till sjuksköterska=)

Jag vet fan att jag kan nu iaf...jag är mamma heltid, pluggarheltid, o nu under 4 veckor har jag praktik heltid oh ska hinna med uppgifter m.m....klarar jag det....klarar jag tamefan allt. plus hämtning, lämning, mat, städ, tvätt, handling.

Jag är fan en sann krigare om jag ska få peppa mig själv lite=)


Jag jobbar ständigt med försöka va mera positiv,se dom bra sakerna..:) Jag har världens finaste dotter, jag har ett tak över huvudet, mat på bordet, jobb, plugg, körkort. Må kanske inte ha några vänner(mobbad, hahaha) men just nu har jag inte ens tid med de heller, och som jag nämnt förr..dom kommer väl när man börjar jobba och komma ut lite=)

Jag mår jättebra nu när jag vart på praktiken då man kommer ut o träffar folk=) annars när ronja är på dagis ska man plugga,sen på kvällarna är man låst igen för då sover trollet=) så ahh...skönt!!!!=)

Jag har ju självklart bekanta såna man träffar någon då o då..så helt mobbad är jag inte;)

gäller ba lyckas klämma in så det passar sig för alla=)


På måndag fyller jag år..25 år..känns...ångestframkallande..haha har sån åldernoja..jjag vill ha 2 barn till innan 30..ehm..ya right. SKA ha iaf 1 till innan jag dör..hahaha..tiden kommer för det med=) jag är gjord för va mamma, bawh så de ääär...=) och nej jag anser inte alla är tjejer är gjorda för va mamma..men många..och aahh, att va mamma är de bästa som finns=) sen att just jag fick världens bästa, finaste, sötaste, goaste, m.m dotter..kan jag inte råför;)


Jag har blivit med bil nu igen iaf...En fiat punto igen..denna gång grön men med 4 dörrar;) inte fy skam!=)

billig i drift och alldeles lagom till mig o lilltroll!=)


Nej ska fokusera denna sommar på jobba och visa framfötterna och lära mig massor, samt mysa och all lediga dagar ska jag och ronja hitta på massa skoj=) jag har redan bestämt att vi ska ta oss en tur till söderköping, där ett glassställe ligger samt tror någon fin kanal ligger där..göta kanal kanske haha..minns att de va jättemysigt där..så dit tänkte jag åka iaf=)


Ibland skäms jag när jag försöker ge mig själv komplimanger..men jag tänker fan ge mig själv creed för hur jag kämpat och kämpar för få allt gå runt och att Ronja ska må bra jämt.. känns som jag lyckas bra=) Ronja är en fantastisk unge och oj vad hon utvecklas just nu, hon pratar mer o mer..sen vissa dagar är typ enbart trots, men de är så de är:P


Nu ska jag ta mig en duuusch.


se yöö lajter aligäter............. :D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards