Direktlänk till inlägg 12 november 2013

beroende

Av Johanna T - 12 november 2013 22:29

Jag drack ingen pepsi igår, det slutar med att idag haft sån SJUK huvudvärk som inte går över, inte ens när jag druckit pepsi idag? kanske inte har med pepsin och göra kommer jag på då när jag nu sitter och skriver hahaha. Men har för mig att det är just DENNA typ av huvudvärk som jag får när jag ej dricker pepsi...men ahh , kan va att jag missa frukost lunch och middagen och vart ute o gått o fart o flängt o löst min situation, slutet är nära!=)

Men ööh ah fan vet jag, snart äre slut på den mängden pepsi jag dricker, då jag inte kanske kan prioitera det då jag inte alls vet min ekonomi för tillfället, men endå så äre bra om jag trappar ned en heeeeel del!=) vatten måste jag bli bättre på o dricka, då blir jag inte sugen på pepsi på samma sätt...möhhhhh, men de tar vi inte nu. Pepsin är de som håller min ork uppe när jag bor hos mina päron;) haha nejdå, men aah det är gottt........


Jag har slutfört min ena kurs, och skickat in ett papper till csn så hoppas caaashen rullar in om ett tag!;)


Börjat lite på andra kursen redan så jag kan slappna av lite när flytten sker=) och min praktik kommer inte ske först i januari runt v 2 troligen tidigast. Och det känner jag inte är så sjukt bra tajmat, då inskolning för Ronja är 7 januari, och då vill jag verkligen vara med, samt det börjar ju med lungt o fint, dom första två veckorna..så vetefan hur det ska lösas, men hoppas det funkar på något sätt, men tänker lämna henne och hämta henne, jag är hennes trygghet så de ska starta BRA för henne, så även om hon är trygg med många andra. Är mamman med tuttarna nr 1 än så länge;) såå aah det tänker jag inte missa, men det får lösa sig på något sätt. Bara hon mår bra, och glad . men vill inte att hon ska känna attt jag överger henne, så ah fan vet jag, måste verkligen va med på inskolningen känner jag. Annars skulle jag känna mig som en dåååååålig mamma. så kanske kan skjuta upp praktiken 2 veckor? samt se vilka tider jag får på min praktik!:P saker är till för lösas, tar det när jag vet exakt hur det blir. Så får jag lösa saken då.


öhhm, tröttmössan ska nu sova...gooooooooodnatt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards