Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Olyckligt kär

Av Johanna T - 4 augusti 2013 21:53

Jaa, det är så det är.


"mitt val" m.m...spelar ingen roll..det smärtar mig lika mycket endå, och känslorna har inte försvunnit.

Men jag måste resa mig upp och bli mig själv för Ronjas skull, mår inte jag bra, kan jag inte få henne må bra!
Det måste ske nu! Men kan nog endå inte resa mig först jag har min egna lya, så jag kan få va ifred också.

Och ska inte flytta först november, till en gammal barndomsväns lya ska hyra av henne för hon flyttar till Kanada.

Under tiden ska jag bo på en madrass hos mina päron,, måste komma upp ekonimiskt och spara ihop en grund. Då jag har en oklar framtid framförmig.

Men jag ska klara det, har en svacka idag...och självklart så har ännu en tråkig sak hänt, hade situationen vart annorlunda hade jag vart as lycklig...men nu går det inte, och det smärtar mig så enormt. Sen genomgå det ensam, är inte heller så lätt......



jag lever på hoppet att denna blogg ska bli positiv och inte ett "Kasta ut alla känslor" plank!


hejdå då då å å å -



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards