Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Johanna T - 2 augusti 2012 21:58

haha jag o min kära har sämst tajming. jag planerar aaaaaldrig nåt efter han slutar och idag blev jag påmind av varför. idag planerade jag att ta ut maja åka handla lagom till han slutar o hämta upp honom, för sedan åka hem o tända massa ljus o göra varma mackor. och sen fixa våra blommor o pyssla med det till en film. men när jag står i affären får jag sms om att han tänkte ta en öl med en kompis från jobbet. hahaha han gör aldrig nåt sånt efter jobbet, extremt sällan o jag planerar aaaaldrig nåt. och aah nu vet jag varför, vår tajming suger ;-) tänkte fira in hans lediga helg med myyyys samt göra saker för jag är skyldig han det pga vi köpte em bokhylla idag o han sa max en timme o jag sa yeah right. han va färdig på 20min. :-P så jahaaaappp. haha.

nu ska jag göra iordning mina mackor o plocka fram blomprylar o göra allt själv ist:-) haha.
är det fler som har lika oflyt med tajming? detta är inte första ggn vi tajmar dåligt :-P

Ovido - Quiz & Flashcards