Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Johanna T - 19 januari 2013 12:16

En sak bara, ni borde veta vid detta lag att jag skriver oftast neggo inlägg i stunden hetta elr vad man ska säga, när jag kanske inte är i form o nåt hänt för då kommer ALLT!=) Så ta inte åt er, inte nån..mest mina egna tankar funderingar, åsikter som behöver komma ut och jag älskar o skriva såååååå......andas och ta inte allt för hårt..jag går ned rätt hårt när jag väl mår dåligt annars mår jag för övrigt hur bra som helst så länge allt omkring mig är lungt o skönt!=)


ville ba sägaa deeeet. Och sen får ni tolka mina inlägg som ni vill, allt är en tolknings fråga och hur man tar saker o ting..vissa käner igen sig t ex då kanske man tar åt sig, medans jag inte ens tänker på nåt namn elr så..fan vet jag..ni hajjar. ni är väl fan inte dumma?!;)


Nu ska jag fortsätta med miiittt, och ba så ni vet så har  Ronja världens goaste skratt! :D MMM LOVE IT! hela jag bara smälter av hennes skratt! :D


Ovido - Quiz & Flashcards