Alla inlägg den 8 november 2012

Av Johanna T - 8 november 2012 21:16

råkat spara 2 inlägg i utkast i tro om att dom är publiceeradeeeee

Av Johanna T - 8 november 2012 20:48

     

tre bilder på graviditeten.

först v.13, v.20 sen v.35=) det roliga är att nu vill jag se ut som i v.13 o då såg jag att magen endå växt lite,samt gick upp 3-4 kg på julen innan jag vart gravid. synd att jag inte såg att jag såg rätt okej ut..tkr jag nu iaf att jag gjorde DÅ. Ser gärna ut så igen.......såååå jag ska ha en snygg kropp igeeeeeen. Mitt mål är att bli en milf hahaha. kuuuuuuuul.

Jag får knappt äta nå pga lillen kanske är mjölk allergiker..oochh aahh komjölksprotein så kolla upp det så får ni faaan se hur mkt som ska undvikaaaas...................

såå lär ju gå ned i vikt nu varese jag vill elr inte höhöhööööö.....

måzte sluta blogga nu för skriver med skärmtangentbordet haha aaas dryyygt.

    hahahahahaha ååhh va jag iiiiinte mådde bra:D 

Ovido - Quiz & Flashcards