Alla inlägg den 1 december 2012

Av Johanna T - 1 december 2012 11:23

Jag har blivit usel på blogga, haha. elr ja det har jag nog vart enda sen jag började med det!=)

Men vår lilla tös är väldigt mammig, elr ja snarare tuttig..så hon hänger mest i mina bröst om dagarna, så dagarna både försvinner och har noll koll på vad det är för dagar, mån-sön dagarna är ungefär domsamma=)

Jag kan fortfarande inte fatta hur vi kunde få sån fin dotter, javisst alla säger väl så..men det är också skönt och höra folk som verkligen genuint MENAR det, skillnad på säga det o mena det, och fått flera såna där ba MEN VERKLIGEN va fin hon är..osv osv..Och va ska jag då säga?! JA MEN DET ÄR JU SÅ!!! en trollunge är vad vi fått, men vackraste ögona i världshistorien!=) DOM kommer bli ett problem i äldre dagar!;)


Ni kan ju alltid kika in på min instagram där lägger jag upp mer bilder än här, pga dålig på lägga in det i datorn!=)

tillenius  heter jag där! har dock så ni måste fråga om ni får följa mig, men säger oftast ja! haha


Hon är redan drygt 2 månader, och hon växer för fuuuuullt!! 5,5kg sist vi vägde henne..3,6 när hon föddes..så hon följer sin kurva så fiint!:D

perfekta unge rent ut sagt!!!!!! Jag fattar ännu inte att hon är MIN unge, våran blandning mellan mig & Andreas, dock är hon väl pappa upp i dagen till utseende tydligen, då ALLA säger det! vissa stunder ser hon ut som mig, men tror hon kommer få mina ögon, elr ah tror dom är mina, färgen är andreas men ah svårt o förklara haha..

Jag har inge bra självförtroende (än) MEN jag har ett par grymma ögon tkr jag iaf!=) unika färger.

Det va ju trotsallt mina pattar OCH SEN ögon, som fick Andreas att se mig!;) MAMMAMATRIAL! och ah nu har jag fött ut hans ena unge!;) fler kommer, med tiden..klart ROnja ska ha syskon o slåss med..hahaha

Kul äre iaf att min brorsa och hans tjej fick barn 3 veckor exakt efter oss, så hon har ju en kusin hon kan leka med sen! :D nu är dom inte så intresserade av varandra..hmm jag undrar varför? höhöhöhöh.


1 dec, ah herregud alltså..snart ett år elr ja ett år har snart gått sen förra året? ööhh nu blev det konstigt??

ett år har redan gått? sen vadÅ? förra året? hahahahaha, nej nu går inte min hiss hela vägen upp..men det jag vill säga är att nu är 2012 snart slut och mycket har hänt, och jag har fan vart gravid 9 månader av detta år..hormoner, bråk, förlossning, försoning, vänskap, ledighet, ingen sommar..aah osv! 


Jag blir sne att jag sitter och skriver nu när ROnja sover, istället för göra det jag skulle göra, SMINKA MIG SAMT DAMMSUGA!!!! 

sååå jag avslutar detta yriga inlägg nu;) 

Onsdagen förblir tom..hahahahahahaha. bill&bull va igång efter alla dessa år, och ja det slutade ju kanske inte som jag trodde, men somsagt hissen stannar ofta på botten plan;)



PUUUSSS på min vackra dotter, och PUUUSSS på min älskade man!



Ovido - Quiz & Flashcards