Direktlänk till inlägg 5 december 2012

dålig start!

Av Johanna T - 5 december 2012 17:09

Fyfan vilken pissig jävla morgon jag hade..

vaknade och gick upp för om 45 min skulle vi va hos psykologen, klär på oss packar iordning och rör oss ut mot bilen ,i den förbannade jävla snöstormen...gaahhh...Märker att bilen inte låser upp sig när jag trycker på knappen, blir arg..och stressad..Ronja börjar bli ledsen för snön yr överallt, och jag skyddar henne med en filt men den blåser ju iväg...Går till förarsätet och låser upp den manuellt, och aah får endå inte upp nån dörr varken med bilnyckeln elr knappen där inne,så lägger in ronja på passargerar sätet (lättare sagt än gjort från det hållet) och försöker starta bilen så jag kan borsta av den osv..men NÄÄÄÄÄÄÄ då startar biljääääääääveln inte, HELT död..inte ett ljud...Ilsken som ett bi, går vi in igen och jag börjar böla av frustration för skulle ju va hos psykologen om 20-25 minuter..

Går in och klär av Ronja och ringer och talar in på hennes telefonsvarare, och JA det gick ju bra? NEJ..

först säger jag att jag inte kan komma pga att min mobil är död,,men oj nej jag mena bilen...samt o tyst ett tag flera ggr för jag vet inte vad jag ska säga, slutar med att jag mer elr mindre klickar efter jag sagt att hon kan väl höra av sig så jag kan få en ny tid...mitt budskap fick jag iaf fram, men ni som känner mig vet att jag har feta telefon problem och upplever att det är sjuuukt jobbigt o prata i telefon, och då talade jag in på en jävla telefonsvarare?!?!?! aah DET är stort för mig iaf ! *klappa på axeln* 

Så efter psykologrn så skulle jag o sara åka o träna, men nej då blire ännu mer krångel för ja bilen är ju död!!! och ANnica skulle passa ronja så kan ju inte cykla(hade jag inte gjort även om Ronja inte fanns) för då hade jag dödat nån, för jag snear av att cykla i bara motvind, de fräser i hela skallen på mig hahaha..och aah nej det va ej akutellt, och GÅ`??? med barnvagn packning till både henne o mig, NEJNEJNEJ! så pappa kom o hämta mig o så plocka vi upp sara, sen lämnade vi ronja och sen åkte vi o tränade i 40 min bara, MEN mamma skulle va hos Åsa kl 15 så hade panik så hon skulle hinna, efteråt fick jag höra att det inte va bråttom? hahaha NEHEEPP men att hon kanske inte kunde komma halv fem, men givetvis inte..så aahh shit happppeennnssss...nästa gång blire längre, kanske bara va bra med en mjukstart? det vet jag inte först imorron!!;)hahahaha


jaaa kaos kaos kaos, krångel..Vi har vart hemmma nu ett tag o pluttan sover, och jag styr saaker allt från julklappar til lfödelsepresenter, till mat till vila...


Tack o adjö, dnna dag får gärna gå snabbt!=)


och i helgen ska jag baka lussebullar o pepparkakor med Ännicäää, ska försöka tajma in med min karlslok så han o jag också kan baka nån dag, men han jobbar så mkt o det är så mkt som måste göras nu i dec, men kanske kan försöka hinna med det endå?=) hursom så ska jag baka med ännicää så vi får mumsa lite julgottigt!! Och tror min karl blir glad av nybakta bullar när han kommer hem från jobbet=) hihihihi.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards