Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Johanna T - 1 juli 2012 15:39

Jag som aldrig någonsin haft halsbränna, (om jag inte ätit typ rollo kolor i massor) Så är detta fan vidrigt..

från sura uppstötningar(nej dom kom aldrig upp i munnen) till en jävla halsbränna och illamående då hon sparkar för bannat mycket hux flux så man blir illamående. Herrejisses, va gravida får stå ut för få sin livs kärlek!=) SÅ värt det, men ack så jävla gnälligt fan när det väl är. hahaha. Tornado i magen och hela kaggen ba fladdrar. Nejdå inte fladdrar men skakar haha. 

Jag läääääääääääängtar så till vi får se henne. Och snart åker vi till ULLARED ULLARED !!!!!!! köpa bebisprylar då vi inte köpt ett skit? haha. kanske dags? JORÅ. Men folk blir överdrivna också så vi ligger rätt lågt, men nu börjar det bli dags för alla saker, allt från några kläderplagg till möbler. 


Betalat in vagnen nu också så den är betald o klar! Så sjukt nöjd över hur lättkörd den är, samt SNYGG! jävlar i min lilla låda, de där gjorde jag bra!;) Och folk har typ inte ens hört talas om namnet, tako jumperX ståre på den..Och aah, man vill ju inte va som alla andra;) Vår flicka ska bli så lik mig så Pappa Andreas kommer få de kämpigt;) får hon glimten i mina ögon så äre kört för hans del..hahahah=) 


Och som jag nämnde igår...han o telefon? va tror ni han gjort sen vi kom hem från handlingen? JO först fick jag packa upp allt, sen ska han självklart ringa nån, och aah nu har han snackat i 60 min snart...AAh somsagt kul kille  man bor med;) Tur att det va han som bärde in alla kassar..annars jeflar. haha!


Gahhooo, nej dags o lägga in nya bilder i datorn trorjag . men det är så drygt..även fast de tinte är det, men jag blir såååååå lat.


Sen efter vi kommit hem från ullared, ska jag få tag i nån kiropraktor/naprapat? elr nåt sånt, för min korsrygg är total kajkoooo. Förr har den spökat lite till och från, men aah härom kvällen när andreas kom hem från jobbet låg jag där på golvet och kom inte upp!:P Kul jul. det gör så fruktansvärt ont, och är tydligen stenhård där, märker inte ens när andreas tar i av bara fan när han försöker mjuka upp de? hahahaha. och han är rätt stark! Nej uscha, en kväll kunde jag inte ens stå på bena för det strålar ut o hugger till så fruktansvärt. stånk o stööön.


Hmm hmm hmmm....igårdå? Jo då åkte jag till Anette där Marika & Sara L va, vi snacka käkade och snackade. Sen åkte vi ned på stan för se Uggla, Men helvete va folk sabbar allt. Hade så mkt fokus på skydda kaggen då folk knuffas o armbågas så glömde helt bort och lyssna typ. Fick ont i magen också, men det går över så fort jag vilar.=)

eeh, men folks respekt finns inte längre. Tkr det är illa nog även när folk inte är gravida och folk armbågas o knuffas o allt vad dom gör, men när man står där med en kagge i vädret så kom fan inte och armbåga mig i magen!?!??!?!?!?! era jävla idioter. 

Ha respekt förihelvete mot ikke gravida och gravida, pojkar som flickar, män som kvinnor. 


aja, nu ska jag göra nåt annat. hejdå


Av Johanna T - 1 juli 2012 01:12

KUL KILLERÅ?!?!??!?!?!

alltid så fort han väl är hemma, så ska han alltid sitta o gagga i telefon......blä!!!

sen däckar han i sängen..mmm kul .

JA JAG ÄR BITTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




=) menmen, har han sitt liv och har vänner. Men det suger..hahaha!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards