Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Johanna T - 30 juli 2012 22:08

Fan, vad är det med vissa låtar som sätter sig direkt på ens hjärta??

Jag är mkt för melodin och ofta äre den som snor mitt hjärta, sen kommer texten..och aah ibland blire bra, ibland mindre bra!=))

Men nu hittade jag en låt, med Sean Paul faktist, och aah jag bara tok älskar den, och får värsta rusen om

hur mkt jag älskar mitt liv, min man, min maja, min bebis, min bästa vän, framförallt dom dyker upp!
Känner mig som nykär och deet pirras i hela kroppen av låten. Vetetusan varför för snokade upp texten och ah

han sjunger mest hold on..men fan va jag älskade låten direkt!!!=)



Precis som Matisyahu med sunshine...


Så Sean Paul-hold on! MUMS!=) lyckaaaaaa.


Har klippt mig också igeeeen, i fredags..Först va vi på erikslund där det kostar 90 kr för en klippning?!?!?!?!?!

MEN det va 3 kill frisörer,(som gjorde bara på killar) och 1 tant/tjej..så ah Andreas klippte sig där, och resultatet blev bättre där för 90 kr än av massa kassa tjejer som tar 3-5 hundra...stöööööördt!!!!

Så ah jag åkte o klippte mig på stan på hmm hårklippet? ehm ah en trappa upp i punkt där vid new yorker iaf, vart där förut o fick världens kärring frisyr, mendenna gång vart det bra iaf, va nån yngre tjej än den jag hade förra ggn så blev nööjd=)

SÅ vill ni tjejer ha nån bra så gå dit, nån röd/brun hårig tjej 380 kr, helt ok iaf med tanke på alla andra ställen där man blir missnöjd. Och killar på erikslund för 90 kr=) haha.


Va iväg med mamma och pappa idag till Nina&Danne från jobbet, vi skulle träffas o låta vovvarna leka o sådär..så hundarna fick va där dom ville på deras trädgård och vi fikade! Tiden rann iväg och vart över 4 när vi åkte därifrån..woopps. Sen skjutsa dom hem mig,så tog jag en sväng med maja för hon hade ej bajsat, sen drog jag til Paprika och köpte väska o plånbok,woppsssiii=) men är nöjd..haha mkt nöjd!!


Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, så ska vi plantera om våra blommor. Dom behöver ny jord fan..sen ska jag iaf mysa o sovaaaaaaaaaaa.

Imorron är det dags för barnmorskan igen, hoppas hon är bra, då vi bytt ännu en gång för vår förra slutade jobba där..och den vi fått nu är den som håller i föräldrarkursen också som startar den 15 augusti!=) 4 träffar, så vore guld om hon är bra! dels för jag ej pallar byta IGEN, och najs o ha samma barnmorska o den som håller i kursen som man blir bekant med henne och trivs o sådär, började just bli bekväm med min förra..haha nåja, vi får se imoron helt enkelt!!


tjooflöööjjjttttt....


Av Johanna T - 30 juli 2012 18:17

igår va jag riktigt nere. Idag pirrar de av livsglädje.. mår bra känner mig bra!! nöjd över livet o situationen:-) haha snacka om gå upp o ned, männskligt är det iaf!!
high life i magen.. hon sträcker mkt på sig där inne o med sån kraft att jag hoppar till ofta!! love it!!
så ursäkta för det tråkiga inlägget igår.. men min blogg mina tankar o mina känslor:-)

Ovido - Quiz & Flashcards