Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

hold on.

Av Johanna T - 30 juli 2012 22:08

Fan, vad är det med vissa låtar som sätter sig direkt på ens hjärta??

Jag är mkt för melodin och ofta äre den som snor mitt hjärta, sen kommer texten..och aah ibland blire bra, ibland mindre bra!=))

Men nu hittade jag en låt, med Sean Paul faktist, och aah jag bara tok älskar den, och får värsta rusen om

hur mkt jag älskar mitt liv, min man, min maja, min bebis, min bästa vän, framförallt dom dyker upp!
Känner mig som nykär och deet pirras i hela kroppen av låten. Vetetusan varför för snokade upp texten och ah

han sjunger mest hold on..men fan va jag älskade låten direkt!!!=)



Precis som Matisyahu med sunshine...


Så Sean Paul-hold on! MUMS!=) lyckaaaaaa.


Har klippt mig också igeeeen, i fredags..Först va vi på erikslund där det kostar 90 kr för en klippning?!?!?!?!?!

MEN det va 3 kill frisörer,(som gjorde bara på killar) och 1 tant/tjej..så ah Andreas klippte sig där, och resultatet blev bättre där för 90 kr än av massa kassa tjejer som tar 3-5 hundra...stöööööördt!!!!

Så ah jag åkte o klippte mig på stan på hmm hårklippet? ehm ah en trappa upp i punkt där vid new yorker iaf, vart där förut o fick världens kärring frisyr, mendenna gång vart det bra iaf, va nån yngre tjej än den jag hade förra ggn så blev nööjd=)

SÅ vill ni tjejer ha nån bra så gå dit, nån röd/brun hårig tjej 380 kr, helt ok iaf med tanke på alla andra ställen där man blir missnöjd. Och killar på erikslund för 90 kr=) haha.


Va iväg med mamma och pappa idag till Nina&Danne från jobbet, vi skulle träffas o låta vovvarna leka o sådär..så hundarna fick va där dom ville på deras trädgård och vi fikade! Tiden rann iväg och vart över 4 när vi åkte därifrån..woopps. Sen skjutsa dom hem mig,så tog jag en sväng med maja för hon hade ej bajsat, sen drog jag til Paprika och köpte väska o plånbok,woppsssiii=) men är nöjd..haha mkt nöjd!!


Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, så ska vi plantera om våra blommor. Dom behöver ny jord fan..sen ska jag iaf mysa o sovaaaaaaaaaaa.

Imorron är det dags för barnmorskan igen, hoppas hon är bra, då vi bytt ännu en gång för vår förra slutade jobba där..och den vi fått nu är den som håller i föräldrarkursen också som startar den 15 augusti!=) 4 träffar, så vore guld om hon är bra! dels för jag ej pallar byta IGEN, och najs o ha samma barnmorska o den som håller i kursen som man blir bekant med henne och trivs o sådär, började just bli bekväm med min förra..haha nåja, vi får se imoron helt enkelt!!


tjooflöööjjjttttt....


 
 
Ingen bild

Matilda

9 augusti 2012 00:26

Det var nog Sara som du klippte dig hos. Jag går bara till henne, hon är grrejt ;)

Johanna T

15 augusti 2012 21:15

jaa jag blev nöjd :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards