Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

jag tror nog våra vägar passas in

Av Johanna T - 3 juli 2012 17:23


      lite bilderååå. Maja, Annica & Vagn!=)

 

 

 

 

 

 

Du är så mycket vackrare än vad du tror!

 

Idag har jag vaknat utvilad med solen som lyste in i sovrummet..Gick upp och tog en snabbis med Maja, sen skulle jag åka iväg och fixa lite saker, då jag håller på fixar med papper/pärmar och sånt tjaffs, så man får lite ordning på papperslivet. Men hundjäveln skäller så jag hör enda in i bilen!??!?!?! så åkte runt och hämtade henne, och skjutsade hem henne till mamma. Skulle endå lämna av henne idag, för imorron åker vi ivääääääääääääääg.

Men endå, sen drog jag till erikslund till Paprika! Love it, hittade då skylten REA på väskor MINST 50% ? 

haha förstår ni lyckan!??! jag är INGEN skotjej, jag är väsktjej isf. Dock slängde jag ca 15 när jag flyttade från vitmåra till Haga, och innan jag flyttade till vitmåra några till, och till malmaberg några till. Så nu måste man ju fylla på?;) hihihihi.. typ 500-600 skulle den kosta men 249 blidde priset? WOOOPP!! =) givet, den tar vi sa svinskiten!!! (Andreas vet inget än) haha. Skulle iof in där och köpa Stenar/grus till ett hjärtfat vi har här hemma, som jag tänkte lägga ned lite sånt o ljus i..blev sandiga versionen=) men fyfan va de luktar illa?? hmmf. Vill ha vattenmelon ljus och några andra dofter, men dom är så förbannat dyra och känner att ljus kanske inte är prio 1 nu när vi ska till Ullared. ( Väskan va prio 1;) ) 

Sen drog jag till Ica maxi, och köpte såna där plastfickor, lite snyggare än vanliga såna. Och ah vad det nu heter, flikar som man har i pärmar? och en fibermopp haha. 

Sen åkte jag hem och lagade fiskbullar & potäätis och satt mig o pysslade lite med alla papper pärmar oså. 

 

Fick även min mobilväska idag!?!??! :D Som jag beställde i söndags, TUR att jag hann få den innan Ullared, det är som en "handväska" med mobilen i, samt så kan man ha sina kort, körtkort, bankkort osv. AS praktiskt om man inte behöver en hel väska, med massa prylar i. VÄRY NÅJS!!!

MEN jag råkade beställa en exakt likadan som Annica har. hahaha. Valde mellan 2, tog givetvis den hon hade..men hon sa att det ej gjorde nåt, hihi fnisss..Sen är jag ba 90% säker att det va den hon har, men den känns väldigt bekant så haah. CHECK!!!!

 

ehum, blev en paus här , och som för ovanligetens skull har jag glömt vad jag skulle komma fram till!;P

 

eh hejdå

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards