Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Ullared

Av Johanna T - 9 juli 2012 22:03

yeah!! Nu har jag vart hemma i 2 dagar, vi kom hem i lördags från Andreas mor i Mjölby!! Vi åkte i onsdags på 

ned till hans mor i mjölby, sen stannade där över natten och åkte 8 på torsdagsmorgonen mot Ullared=) vi va nog inne på Ullared redan kl 11? jag hade räknat va där runt 15 hahahaha. dä va najs! 

Vi gick igenom affären och handlade en del, sen åkte till stugan o checka in och sen åkte iväg på rond 2;) 

sen va vi typ klara? ahha vi tog en tur på fredagen innan vi åkte mot Mjölby igen! 

Jag är dock besviken, trodde det skulle va MYCKET större. Men det blir nog så när man hört alla snacka om det, och aah så man har byggt upp vääärldens grej, sen vare inte såå värst stort? men man hittade saker iaf, tyckte inte heller att det va sådär superbilligt? Men självklart fanns det saker som va jätte billigt, lika så som det fanns saker som kosta lika mkt som överallt? men i det stora hela är jag nöjd, och det va skönt och komma bort o göra nåt medans man orkar? aah va helt död sen men haha. kändes som ett tåg kört över mig 84 ggr:P

Men har man världens bästa man som tar hand om en så bra så va jag snart i form igen!;)


Hans mammar har massa balla prylar också som man skulle vilja berätta om, men ah vet inte hur många som läser detta som är intresserade av häxprylar? elr ah fan ska man kalla de, det övernaturliga? stenar, heeling, osv. Jag tkr sånt är as intressand, och är även väldigt rädd över det! Då jag alltid trott på spöken, anda osv men har aldrig upplevt saker direkt innan jag träffade Andreas, på både gott och ont. JAg är betydligt mkt mindre rädd, men när jag väl sitter där och ska "göra nåt" så backar jag ut:P

Men jag vill tacka ena stenen vi höll på med;) elr en av stenarna andreas valde ut, THANK YOU! hahahahahaha


Sen nu kom jag på en ball sak, Kommer ihåg när jag va ute och gick och fick sms av Andreas där han fråga vem Frida va?

jag ba öh vbadå? Han ba: aah morsan fick fram ett namn på nån frida . (vetefan va hon höll på med då men aah)

Och de va väl nåt om mitt förflutna fan vet jag..det namnet såg hon elr nåt..och det va lite creapy

för Frida va en gammal lärare till mig, som såg alla varningssignaler när jag fick ätstörningar och som va ett jävla pain in the ASSSSS dåå, men tack vare henne är jag där jag är idag! Vem vet vad sjukdomen hade gjort med mig annars?

Nu är jag fet o gravid;) det skulle jagf ALDRIG ens tänka på då, skulle jag ha barn vare adoption som gällde pga ville inte bli fet haha.


jag ska förresten ta kort på lite kläder och sånt vi köpte i Ullared till Ronja. Vi köpte bodys, kläder, byxor, hakklappar,bröstpump,bröstvårtskräm?;) , strumpor, tvättlappar, våtservetter, nappflaska, osv osv. 

Kläder till oss, underkläder, strumpor, tröjor, byxor, tvål, handddukar, åkpåse, aah och en hel del till!=)

men det blir lite bilder snart, sen kommer en bild på kaggen min i vecka 29 elr ja går in i det imorron egentligen men ah en dag hit o dit?=)


Hon har verkligen börjat buffa, o lördags kväll elr när det va så flyttade verkligen hela magen på sig, och ah tårögd blev man direkt. Helt overklig känsla att känna sin bebis där inne=) lyckan är toootalt!!!

Drömt flera drömmar nu om både när jag föder, och när vattnet gått...men hopppas hon håller sig inne ett tag till iaf haha hon ska av färdig bakad för det är det bästa för henne även om jag gärna har henne här NU!=) 


nej nu bjuder jag på några låtar jag digggggggar .

Matisyahu - Sunshine  


denna låt blir jag glaaad av !=) 


Denna är nog inget för er som inte gillar Trance o sådära..haha. men jag diiigggaren!=) 

Man hittar massa bra mösik från Andreas, grrrrr..=) 


nehepp. nu ska jag väl öhm ah göra nåt innan detr är dags o röra på arslet ned för möta upp Andreas!=) sen ska vi hem o ligga lite, japp japp=) hahaha


 
 
My

My

10 juli 2012 07:48

Tycker sånt är skit häftigt, alltså det övernaturliga. Men är väldigt rädd för att få reda på saker och jag skulle verkligen bli livrädd om jag fick reda på att någon tittar på mig medan jag pillar i näsan :P

Appropå bebis, det blir bara bättre Johanna. Jag vet att du kommer älska det :) Tänk att du snart är mamma, det är det bästa som finns. Och tjock är du inte någonstans. :)

Kram My

http://Mysarta.blogspot.con

Johanna T

13 juli 2012 16:52

hahahahha, du får sluta pilla näsa helt enkelt;) nerå, förstår vad du menar och jag är lite sådär jag med, haha. man har ett o massa andra sjuka saker för sig i sin ensamhet(iaf jag) och det får folk gärna aldrig veta om haha. :D

Åh längtar nu sjukt tills hon är här!:) Hon börjar verkliga bomba min mage nu med allt möjligt, grym känsla!!
Hoppas allt går jätte bra med din lilla Alfred :D han är hur söt som helst :D
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards