Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

det tar sig.

Av Johanna T - 17 juli 2012 18:23

uj uj uj, igår hämtade vi säng & skötbord och hylla till Bebis..allt i samma serie o färg såklart.

samt madrass, lakan, spjälskydd, plastadfrotte, sen nåt att ha i badet så hon kan ligga så slipper man hålla i henne.

aah allt dedär för 1500. Själva skötbordet är en byrå sen monterar man på ett skötbord över det, som man sedan kan ta bort när man inte behöver det längre...hur bra är inte de!?=) NAJS. sen fick vi en hylla till de också, 

aah vi har snart allt som behövs? känns spännande!=) men man vill ju ba ha henne ännu mera här NU när man ser alla prylar=) 

Ska gå in dit snart och ställa lite saker till rätta så man kommer in i rummet. =) Planen är väl sen att tapetsera om det rummet till vitt, för nu är det svart och vi vill inte att vår Prinsessa ska ha ett svart rum!=) men hon kommer ju sova hos oss och sådär i början så det är väl ingen brådska men vore skönt o få det gjort!=)


Vi la ut saker på blocket igår, och soffan är redan borta och hämtad!!! Sen finns ju det ju folk till allt,

vi la ut vår säng o sänggavel, stomme..ah på sängen helt enkelt..så fick vi med en liiiten bit av vår ljuslykta som hänger över sängen..nåt pucko skriver och frågar om den är till salu och att den kan ge 50 kr för den!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

den kostade uppmot 800 kr, och så kommer dom o erbjuder 50???? vilka jävla rövhål...haha helt otroligt...står dessutom klart o tydligt att vi säljer en SÄNG SÄNGSTOMME SAMT GAVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!


vi fick iaf 2000 för vår ektorp soffa 3 sist=) mkt najs..tack vare att vi hade ett vitt pådrag? haha elr ah vafan de nu heter:P så soffan blir vit helt enkelt..haha..katjiing.

Sen får vi se om nån vill ha datorn elr inte? några har hört av sig, men sen svarar dom ej? haah. jag villl bara bli av med det....plus säng jäveln så vi kan köpa en ny nån jävla gång!:P vi behöver en störreeeee...

2 tjockisar i samma säng 160 är svårt när båda vill ha plats i sängen o bre ut sig;)


Vi har också tvättat soffpådragen i vår soffa som vi använder, uj uj uj. Mkt som har gjorts, mkt som skas göra inför Ronjas ankomst;) men vi är snart klara..köket storstädade jag i uhm nåndag sen..8 timmar tog de o ta ut allt skura invändes o utvändes, samt knopparna..samt diska om vissa saker..elr ja Annica diskade haha. 

TACK FÖR DET!!! annars hade jag fått hålla på ännu längre, elr hölla som Annica säger;) hihihi.


text text text, all denna jävla text..förlåt för det, men blir nog mer när Ronja är här skulle jag tro, kommer bomba med att ta bilder på henne haha..förhoppningsvis orkar jag lägga in dom här då, för henne vill man ju helst visa upp för hela världen :D vill jag de redan nu borde jag vilja de sen :D hon är sååååååååååååååååå efterlängtad...

hon härjar för fullt i magen, tack o lov aldrig fått nån spark på revbena ÄNNU..hon är snäll o har fossingarna nedåt;)o mosar min kissblåsa istället :D


och detta med ordet tjock, jag har aldrig gillat det ordet, men nu när jag är gravid är enda ggn man får kalla mig tjockis, och det är för att jag VET att jag inte är tjock, utan gravid!!!=) har man aldrig blivit kallad för tjockis är det rätt kul, ah eftersom man är gravid o inte tjock på riktigt...jag har nog insett att min kropp innan jag va gravid inte va tjock, då jag alltid haft skev bild av mig själv, så nu när jag ser tänker jag WOW vilken kropp. Andreas visade mig en bild på mig som jag mmsade honom en gång, och daamn..va snygg jag va?!?! hahaha okej, men jag älskade min mage på den bilden..preciiis som jag alltid vetlat ha den. 

Så aah..gött;) får se om kroppen vill bli till sitt riktiga ja efteråt...får väl hjälpa till i värsta fall, men det får ta den tid det tar, och först o främst ska jag LÄKA o ta hand om våran prinsessa !:D:D:D:D


hejdå.......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards