Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Johanna T - 2 juni 2013 00:30

på 2 dagar visar det 1 kg MINUS på vågen och det gör mig glad, hahahahahaha.. tror jag äntligen lyckats med sluta med allt onödigt.. aah två dagar för mig är typ avgörande, sagt NEJ till mitt ABSOLUTA FAVVOGODIS! sådeså . det händer inte......

men jooo..nu SKA kilona väck, så vi kan skapa lillebrorsan elr lillesystern;) HAHA. Nej men vill endå va där jag brukar ligga, jag trivs bäst så..

Ammar fortfarande och det gav ju inte effekten alla snacka om att kilona dras bort..nejnej, och jag ammar ändå nu efter 8 månader dessutom har en EXTREMT tuttkär unge som älskar ligga vid tutten och bara mysa.

MEN nu senaste veckan klias det så gud förbannat(vad jag tror) i Ronjas mun så hon BITER o gör sig till en groda o DRAAAAAAAAR saaakta ur tutten o biter vad hon bara kan...och ni som vet så har Ronja vart väldigt stark sen typ hon va en månad, så har hon alltid fått höra va stark hon är av bvc, och alla vi träffat typ så har alla sagt så..och aahhh tänk er själva.................AJ!!!!!!!
så bara det kan få mig sluta amma, och ah mina tuttar väger nog 3 kg styck och där är resterande gravidkilona hahahahahaha....


har sprungit senatse två veckorna men blitt lite på gymmet, men aahh så länge jag srpinger är jag nöjd, men ska givetvis gymma också=)

och aahh det enda "godiset" jag "får" äta enligt mig själv är jjst morötter och dipp! gräddfil? aahh de är fan bättre än massa godis o shit....älskar ju detta så det är okej på en lördag!=)



så tror det är första ggn på länge jag verkligen tror på mig själv att det är NU det tas tag i...ni får väl höra mina updates:) men efter 2 dagar av noll tolerans av godis och 2 måltider med pulver så är jag 1 kg minus redan=) Jag vet ju att jag ej har nå problem med gå ned så vafan susslar jag med? desutom är godis inte ens gott när man väl äter det..måste ba bryta en dålig gravid vana!!=)


Jag o maja ska ut och jogga imorron igen, se om det blir längre denna gång..beror lite på mina knän än så länge trorjag!


öhh godnatt...min dotter är bäst och hon förtjänar det bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och det ska mammajohanna ge genne=) hihi puss Ronja....

Ovido - Quiz & Flashcards