Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

dööhh!!

Av Johanna T - 5 juni 2013 19:42

Varför har jag inte kollat runt på internet mer angående kost, tips, träning mer? puckad man är!=)

så slipper man gå runt o tro att man kan allt;) så kan man få små tips som jag är ute efter, testa och se vad som funkar för en själv=)


kuuligt.


Idag fick Ronja sitt Diplom från simningen!=) jävlar va hon kan vår pärla!!

Hon simmade faktist upp själv när vi dök..riiiiiktigt duktig, sprattttel delux så va hon uppe igen!=)

Och idag va hon trötter dessutom men bada är såå skojjj tkr hon!=)


Funderar på om vi ska ha namngivarcermoni i sommar åt Ronja! Kan va mysigt och ha nåt=)

INge jätte viktigt känner jag men endå somsagt lite mysigt och kul kan det ju vah!=) vi får se helt enkelt.

nått litet bara. Bestämma offecielt(stavning) vem hennes gudfar är, fika lite, en skön sommardag!=)

Ja hon har ingen gudmor och kommer nog aldrig ha heller! För vill inte att någon ska vända Ronja ryggen till igen. Min dotter är värd det bästa!!!!! Hon ska inte va den som hamnar i kläm om det händer något

Jag tycker det verkligen är att man hedrar nån av en fråga som fadder/gudfar/gudmor. Jag skulle aldrig fråga någon jag inte trodde kunde ge vår dotter det hon behöver om vi skulle dö.

Enligt mig är "rollen" som gudfar&gudmor mer en hedran,och om vi dör så att dom finns där för henne, hjälper henne om hon behöver det osv! Och att man är med i livet och vill se henne växa o frodas!=) 

nog om det. Hon har en toppen gudfar och vi är nöjda så!=)

så aah namngivarcermoni ska det kanske bli!=) ska spåna klura o googla lite påt!=)

tänker att det kan va skoj när hon är mer medveten som hon börjar bli nu endå!


den som lever får seeeee....


sommaren är här nu och skattepengarna har kommit dom sparas till vår lilla semester vi ska ha snart.


Längtar tills vi skaffat balkong möbler, och ordnat till där ute så man kan ha de sjuuukt najs där ute=)


Ronja har det hänt massor med senaste 2-3 veckorna, hon står typ och kan stå själv men man håller givetvis i, och är med isf, hon kan stå i krypläge men hon har inte hajjat än hur hon ska göra, hon är mer "rörlig" och tar sig mera framåt, sidan osv...det är kul och se!=) säger väl ba poff så är hon överallt och man måste verkligen tänka vart man lägger henne och att man säkrar det så hon ej faller ned från säng, soffa osv..så man inte har saker hon kan stoppa i mun och sätta i hals..aah massoor o tänka på!!!! hålla saker ifrån henne som hon ej kan nå, för hon lyckas ta saker man inte riktigt hajjar hur hon nått hahaha!=)


Min kärlek ba växer och växer, idag har hon sagt mama ljudet 2 ggr, och det har hon aldrig gjort..utan ba bababa bappa osv...så jag dog, även om jag vet att hon inte vet vad hon säger men man tar åt sig iaf;) hahahahahahaha.


ska styra in lite bilder snart,;) men dom flesta som läser denna har säkert instagram elr träffar oss då och då, så ni vet nog hur hon ser ut, men om man har nån outsider så vill jag endå visa;) och är roligare med bilder än bara massa text som jag alltid lyckas med :P


Imorron ska jag släpa mig till gymmet, och spåret igen iaf!=) gymmet har blivit åtsidosatt, men har sprungit iaf, och vart ute o gått lite, ska försöka få in mer morgonrutin eftersom lilla dammen vaknar allt mellan 05.30-8.00..men hon är aldrig vaken mer än 2 timmar när hon vaknar tidigt för hon är så trött!:P så tänkte kanske en promenad då så hon kan sova och mamma få röra fläsket i lugn o ro när alla assholes sover!=)

jag måste agera också!!!! är så tröttt själv då så vill ba somna om med henne på mig som vi brukar göra:P men aahh, kanske dags o sluta med det!=) och få lite luft istället.


snart stänger ju alla öppna förskolor för sommaren:( det är lite tråkigt. menmen sommrana brukar gå fort! och efter sommaren fyller hon 1 år???? wtf....om ca 4 månader....jiisssses!!!!


äähh nu ska jag sluta igen,,,,orka text elr hur?





hejdå. min dotter är sötast. hihihihihi.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna T - 7 maj 2014 20:41

Oj busyyyy buusssyy..har min praktik tredje ggn gillt=) käänns jättebra och trivs verklien bra!=) fick tillochmed en kommentar: vah är det bara din andra vecka? känns som du vart här en evighet... sen om de är nå bra elr dåligt är ju heltklart en...

Av Johanna T - 23 april 2014 20:27

Jag har kommit ganska mycket till insikt senare tid. Jag har ju sen en lång tid tillbaka tappat hela mig själv, jag har blivit någon jag inte kan stå för..Konflikträdd utan stake. Jag har aldrig haft problem att säga ifrån, eller så. Men nu om jag sk...

Av Johanna T - 2 mars 2014 20:07

När ska man hinna resa sig upp? När ska jag få tid att andas? Jag är trött på alla motgångar, så fooooort något ljus kommer, så slås jag ned direkt med något annat. Jag känner inte igen mig själv, jag blir mer o mer skygg för folk. Jag har inga att u...

new

Av Johanna T - 13 februari 2014 20:03

Jag sitter här nu igen..va ett tag sen sist!;) Jag hade tänkt byta blogg igen...japp. dryg som fan. dålig som fan på blogga. men kanske får lite motivation när jag hittat en sida jag förstår mig på:P sen känner jag att jag inte kan skriva allt jag...

Av Johanna T - 23 november 2013 19:23

Alltså VAFAN äre för fel!??!?!?!?!?! för varje dag som går desto sämre blir jag, mer förkyld, trött, slut, m.m....wäätääfuuck!! menmen, hoppas de vänder snart iaf.... har idag beställt flyttbil tillslut...9 dec, kl 09.00 står jag o Annica reda på...

Ovido - Quiz & Flashcards