Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Johanna T - 7 juni 2012 15:20

Jag är glad idag. Jag har släppt allt dedär med försäkringskassan nu, för oavsett om det godkänns nu elr ej, så kommer jag inte gå tillbaka till jobbet, utan dom får lösa det åt mig. SÅDESÅ! dels för att jag kommer inte palla jobba sen, och kan jobbet inte ge alla ledare info om HUR man räknar, utan folk räknar olika. Så tänker fan inte jag ta smällen för det.

Denna gång tänker jag inte ge mig, om dom börjar bittra. Utan tänker stå på mig!

Så ska kämpa sista veckan som är kvar, sen njuta av ledigheten och allt som ska komma!=)


Va och shoppade 2 linnen, 1 tshirt och ett par jeans och gravidleggins.

Allt gravid anpassat förutom jeansen, blev större storlek, men dom ska nog gå sen endå

fast jag blir mindre, bäälte is the shit;)


Linnena är de enda som funkar, för dom andra vanliga linnen som jag KAN HA, men dom åker upp på magen, och det är fan inte snyggt nånstans! hahaha.

det går med gravid byxor pga den där mjuka delen som går upp över magen, då gåååååre :D


Har legat o vilat efter maten då jag vart helt slut idag, elr blev det efter maten, samt ett jävla liv i magen så jag blev illamående . uäh. Men det äre värt. Tycker ba det är udda att vissa dagar elr ja kvällar äre livat. Sen vissa andra dagar känner jag inte nåt. Men aah, det kanske bli mer o mer ju trängre det blir där inne!=)


nu ska jag platta håret, dricka upp min yoggi , sminka mig sen rulla iväg mot jobbet. Hoppas på en lugn kväll ,då jag inte är superduper pigg. =)


Bjuder på en magbild!


   Här är jag i vecka 22. Numera är jag i vecka 24!=) det tar siiiiig. 


HAJDO!


Av Johanna T - 7 juni 2012 00:19

Detta är är nystart! Har ju nytt mobil nr, så ny blogg, ny mail. Allt ska bytas ut!

Min mail är de ba massa spam och folk skickar virus folk som inte ens finns på min lista?

Sen msn används ALDRIG. SÅ aah..nystart!!


skriver mer imorron, är för trött nu!:P


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards