Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Johanna T - 10 juni 2012 12:01

Hittade idag weleda pregnancy stretch mark massage oil. Som jag köpte, även fast jag VET att bristningar får man

pga hormoner, o ärftlighet, men varför inte mjuka upp magen endå? man kanske inte får lika mkt elr lika stora om man mjukar upp den som den ska. Jag har smörjt in lite då o då, men tänkte testa denna iaf.=) Bra för bebis nervsystem att låta sin karl smörja in magen så hon känner hans rörelser osv. Samt ska köpa en annan olja sen som man ska ha på sin

privata härliga del, haha. frånochmed v 34 ska man smörja där nere, för mjuka upp osv. Tänkte testa det med, förlorar ju inget på det ? =)

Mjuka upp där o magen, bröst, höfter, lår. Så jag tkr man ska prova iaf, om man känner fört. samt jävligt skönt när det klias så förbannat, så smörja då istället för klia !:P



Ska iväg på Apt kl 15, hurra! Not.  Så nu sitter jag o väntar på min potatis ska koooka o bli klar, så man kan brassa på lite fiskbullar, MUMS! =) 


Sen hinner jag väl inte så mkt mer än göra mig iordning och dra.

Sista jobbar veckan nu iaf, hejja hejja! 


Har dock börjat få jävligt ont i magen när jag lyfter en massa på jobbet, även fast jag undviker det så måste man endå lyfte rätt ofta. Så ah, vi får se hur det går. skönt iaf att det är sista veckan sen är livet på posten över mig mig!=)


NÄe, det va allt för mig idag .


   En sån här vore jävligt gott just nu! haha=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards