Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Johanna T - 16 juni 2012 12:32

Gjorde preciiiiis ett inlägg om att jag försökt uppdatera men klantat mig och får då börja om från början.
Men då har jag glömt allt jag skrivit osv...så va händer?!??! jo mina feta fingrar kmr åt nån tangent så alltt va BORTA! För på bloggplatsen automatiskt sparar dom inte detta, där jag blogga förut så vare automatisk var 10 sek  typ.

men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ inte här.


Sen försökte jag lägga ut flera bilder, Men NEEJ då lyckades jag ba få ut EN bild?!?!?!?!??!

åh va teknik är kul..n o t!!


           

nu lyckades iaf alla bilder komma.

1. bild på min mage vecka 25(24+1) vare där.

2. min  present från min bäääästa vän Annica, presentkort, en tavla och ett kort=) woopppp.

3. Mina 2 kärlekar i livet. Mannen med sperman;) o Maja byracka hahaha.

4. Maja sitter och njuter av livet på Björnön!

5. Min mätta mage härom dagen, hahaha. valross.


Nu ska jag lösa tvätten, sen får vi se.=) Mannen slutar tidigt YAY, sen ikväll ska vi till Mor & Far och käka tacos, EVa & Leo är nämligen här på besök i 14 dagar typ=) Dom bor i Holland för er som ej vet, och Eva är min faster och Leo hennes kaarl, som är Holländare. WOPP!



Sen en sak, Jag har börjat må jävligt bra känner jag, Psykiskt alltså. Kroppen är ju till och från, men mår riktigt bra fan, kan äntligen andas och leva. Tror mkt pga slippa jobba och bara ta hand om sig själv och göra det man gillar och mår bra av! Själva jobba har jag inget emot, men trivseln på jobbet gör mkt trorjag, och har inte trivts så bra där på flera år nu. Så..man ska fan trivas på sitt jobb för må som bäst. Härligt folk är det ju på posten helt klart! men det är mkt annat som ska funkar också. tänker inte gå in på det men ah. bra som fan mår jag!!!=)


Oh min frukost idag va ägg o falukorv? hahaha, ja jag hatar bacon så gjorde om den till ägg o falukorv, gott vare iaf=) 


Nej dags och gå upp ur soffaaannn.

HAAJDOOOoOooOoOOooooOOoo 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards