Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Johanna T - 13 juni 2012 17:19

10 saker ni kanske inte visste om mig?


1. Jag är livrädd för ormar, kan inte ens se dom på tv.

2. Jag gillar fortfarande en del fjortismusiK!;) (lyssnar i smyg, men nekar till det gärna)

3. Jag hatar fötter.

4. Jag har ett härligt blingbling på en väldigt intim del, som jag gjorde i TURKIET!

5. Jag har ridit(häst) i 14-15 år, dock paus i något år. Snart tillbaka!=) SKA ha egen.

6. Jag är livrädd för att åka flygplan, bölar varje gång jag ska in i ett plan.

7. Jag har Sjuka kropps-komplex, skev bild av mig själv. 

8. Blev hemskjutssad i en piketbil av polisen förra året enda till dörren. fjortisfylla javisst.

9. Jag vill gifta mig, och det med Andreas. Annars får det vara!

10. Jag har vart i slagsmål på donken, lagom skämmigt! 


haha, jaa jag kom fan inte på nå bättre saker än dedär!;)  


 

Av Johanna T - 13 juni 2012 00:13

Wow. Funka o skriva från mobilen. Hur najs är inte deråå???Väntar på mannen ska komma från duschen o mysa ned sig.Jag är nyduschad o redo. Gogogoo=)Godnaaaaattttr

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards