Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Johanna T - 8 juni 2012 13:28

jåmänvisst, fredag idag. Och jag har typ bara sovit igen? haha. Så jävla värdelöst. 

Men jag är så bajsigt trött för jag sover så förbannat dåligt om nätterna . Och sen idag börjar

jag 14.30 vilket är bra deprimerande så aah, what to doooo!??!?! har 6 dagar kvar efter idag så bara bita ihop=)

sen ska jag ta tag i livet, och gå på gravidsim? och gravidyoga tänkte jag. Få lite rutiner så gör det inget om man är trött och sover/vilar mkt. Sen kommer jag hämta maja också, så man får prommisar varje dag!=)


men har verkligen heltids vecka framför mig, och jag kommer va rejält trött. men sen så har jag lång ledighet framför mig, dock mkt som kommer hända. men det ska bli grymt skönt, för man har endå ett väldigt fysiskt jobb!


Jahapp, nu ska jag sminka av mig för sätta på nytt, sen dra mig iväg mot jobbet.

See yoooo!!!!



HAJDO!


  ps.  Jag har världens bästa man!


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards