Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Johanna T - 26 juni 2012 21:47

Jävla blogghelvete?!?!?! bloggplatsen bör ju fan lösa nåt så det autosparas när man skriver?!?!?!

för idag satt jag i ca 15 min och skrev här, sen råkade jag klanta mig som vanligt och allt försvann??

något irriterande.........................men nu är jag glad när jag fått i mig nåt i magen igen!;)

haha..


Jag har känt mig väldigt slö slapp o likgiltig idag. Veckan har vart fullt ös medvetslös...besök övernattningar, ett jävla flängande runt i västerås, fram tillbaka, dit iväg, hem bort, hem iväg igen.. osv. Så försökte röjja i hemmet idag efter allt besök..men naahh, gick sisådär..diskat, bäddat rent sängen, tvättat, plockat lite, städat en garderob, fixat lite i badrummet o nåt skåp o sådär, bärt ned saker till källaren. Fortsätter imorron. Man behöver en hel del vila nu för tiden, känner mig som Agna 87. =) Krämpor och elände haha. Men jag kämpar på, och rör på mig iaf!=) ska ta tag i min bikini och se om jag får på mig den?!? iaf överdelen, har ingen lust och ge hela badhuset en show varje gång man ska dit o simma!:P 


Mina krämpor, är allt från yrsel till smärta i rygg o ben, men vafan jag är inte van och vara såhär stor!? och väga såhär mkt, klart som fan det känns i delar av kroppen, sen har jag somsagt en gammal skada i rygg och knän som inte är så jävla goa alla ggr, höfter som knakar, och svanken som gör att jag ibland inte kan stödja på benet?

hahahah minns när det hände på jobbet, och eftersom det kommer så fort så märker man det inte först man ligger på golvet typ, så jag dök ned på golvet i bfm....där låg jag och låg!=) haha.

Men nu har jag glömt va d det heter, korsryggen? elr nåt, pappa sa att han har haft problem där o har, och jag har troligen ärvt det av honom!:P för det vill liksom knaka till, men det är typ as svårt? och ah hugger och har sig. Jävla skit, kan man inte ärva bara bra saker av sina päron?;) 


Jag gick in i vecka 27 idag. Herrejusses, vart tar tiden vägen!? but i love it, snart har vi vår flicka här!<3

Ingen är lyckligare än ooooooooooooosss.

Världens bästa Man har man också som masserar, smörjer mig osv, bär allt(gjorde han iof innan också),

en riktigt man är vad jag har!=) 

Vi har haft våra mörka stunder, men allt känns ljust nu, och jag ser fram emot ett härligt, mysigt, underbart familjeliv tsm med honom!=) 


Ska lägga ut bilder på vagnen sen, vi fick hem den igår!=) riktigt nöjd är jag över den. Det gjorde jag bra! Enkel, stilren, lättstyrd, mkt prylar på den, bilstol, sittdel, liggdel, myggnät, solparasol, regnskydd, man kan ha den åt båda hållen alla delar, lätt att fälla ihop, osv osv osv osv...aah riktigt bra för 5lax.


På lördag ska jag till grytish till Anette och träffa lite brydar från wörki wörki, sen ska vi ned på festivalen och kolla uggla? hahah uuugglaaaa. ballt;) Skönt och komma ut och göra nåt med trevligt folk!=) ja även om andreas vänner vart här hela veckan och det är inte fel på dom, så äre skönt och träffa folk en själv känner.=) Iof kom Annica hit på midsommar som tur va !!! :D <3


Har ju en sak jag måste fråga Annica om..men vet inte när? när är det rätta tillfället må tro? blir hon glad? arg? ledsen? lycklig? u never know;). Jag får berätta sen om vad min fråga är och hur hon tar den? hmm....


Nej nu ska jag flytta på två saker i lyan, får se vad Andreas tkr om det när han kommer heM?

han är inte som alla andra killar han, som skiter i saker, dom flesta killar vad man hört av ens vänner osv, är att dom struntar i allt runt hemmet, färger, mönster, saker prylar aah tror ni hajjar. Men inte Min man inte, han har åsikter och tkr o tänker mkt, vilket är på både gott och ont. Det som är bra är att han bryr sig och engagerar sig i saker, men ont när jag kanske älskar nåt så avskyr han det och säger aldrig i livet? hahahaha. Som TUR är har vi endå samma slags stil, det kan va jag som har lite småsaker som han ogillar, typ lakan och överkast? haha där är väl de enda jag hört han säga ifrån..men känslig som jag är blir jag grinig o ledsen..hahaha. MEN..vi löser sånt rätt bra endå!;) 

Och jag GILLAR att han har åsikter och bryr sig. Även om jag ibland bara vill kunna bestämma allt själv haha!=) Oftast kan det va så att han är tveksam, men sen när allt är på plats osv så gillar han det endå!;) Så han vet att han kan lita på min smak, ( 9,5 ggr av 10) =D


oj detta blev långt? hoppas ni orkar läsa det=)


ha det bra gott folk!! 

TJARÅÅ!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards